Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
transit 2,5TD po wymianie pompy wtryskowej nie chce odpalić

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
transit 2,5TD po wymianie pompy wtryskowej nie chce odpalić
Autor Wiadomość
Gość







Post transit 2,5TD po wymianie pompy wtryskowej nie chce odpalić
Witam, jestem nowy na forum;)
Mam problem z fordem transitem rocznik 99. Pompa wtryskowa (lucas) była nieszczelna, więc ją zdemontowałem i zawiozłem do zakładu regenerującego pompy. Odebrałem pompę zamontowałem, wszystko poskładałem i próbuje odpalić a tu nic.. Próbowałem z 30 razy i nic.. Nie jest zapowietrzony, a nie odpala.. Przy kręceniu świeci czerwona kontrolka diagnostyczna. Nie mam pojęcia co mogło się stać.. Przed wymianą pompy chodził idealnie..
Prosze o pomoc..
Pią 16:46, 17 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Najlepiej jak pojedziesz na komputer i odczytasz błąd.Odepnij przewód od wtrysku i zobacz czy pompa podaje rope.Może tylko coś rozregulowane.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:01, 17 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Właśnie jak tu jechać na komputer skoro auto nie odpala.. Nic nie jest rozregulowane, wszystko poskładałem tak jak trzeba, ale auto nie pali.. Może to dlatego że wtyczka od pompy była odpinana i coś w kompie zostało.. Kontrolka świeci po włączeniu zapłonu i przy kręceniu..
Pią 17:06, 17 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Może napięcia nie ma?Bezpieczniki sprawdzałeś?
Lub poprostu powietrze w układzie.Jestes pewny ze odpowietrzony?Jak przekrecisz kluczyk to słyszysz ze pompa pracuje??

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Pią 17:18, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Pią 17:11, 17 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Z bezpiecznikami wszystko ok..
Pią 17:17, 17 Kwi 2009
Gość







Post
jak go odpowietrzyć?? Jeżeli kręciłem już tyle razy sam powinien się odpowietrzyć..
Pią 17:18, 17 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Pierwsze napisz czy pompa chodzi po przekreceniu kluczyka.Bez tego nic chyba nie zrobisz.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:21, 17 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
pompa jest mechaniczna..
Pią 17:25, 17 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Mi juz żadne pomysły do głowy nie przychodzą.
Odkreć przewody od wtrysków i kręć dopuki paliwo nie poleci a potem zakręcaj.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:31, 17 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a ustawiałeś kąt wyprzedzenia wtrysku bo jak go źle ustawiłeś to nie odpali
a w tym fordzie jest tam jest tak że jak chcesz pompę wyciągnąć to musisz pasek rozżądu zwalić?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:28, 17 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
A czasami on nie ma immo na pompie. Może magiki od regeneracji coś namieszali.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:58, 17 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Miałem podobny problem ale w innym aucie... Jezeli długo go kreciłes to napewno jest odpowietrzony. Jestes pewny ze dobrze ustawiłes pompe na pasku?? Jezeli nie to podejrzewam nastawnik lub kat wyprzedzenia do ustawienia... ja bym go próbował odpalic na linke (ciagnac innym autem) i zobaczyc co sie dzieje jezeli bedzie próbował załapac to nastawnik a jezeli nic to zle ustawiłes pompe na pasku..

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:03, 18 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin