Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jakie ma zawieszenie volvo v40?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:30, 02 Kwi 2012    Temat postu: jakie ma zawieszenie volvo v40?

mam takie pytanie
jakie zawieszenie ma z przodu i z tylu volvo s40/v40 z lat 96-98
i jakie byly róznice miedzy rocznikiem 96 i 98
wiem ze wielowahaczowe ale gdzie? z przodu i z tylu?

Wyjasni mi ktos łapotologicznie co to sa tkz gałki? Spotkałem sie z określeniem ze gałki pewnie do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:31, 02 Kwi 2012    Temat postu:

gałki - końcówki drążków kierowniczych. Wielowahacz masz z tyłu, z przodu kolumny Mcphersona . Sciagnij sobie książke Sam naprawiam Volvo S/V 40 - tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:01, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Wystarczy Vivid workshop

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:57, 03 Kwi 2012    Temat postu:

ale jest po polsku taka książka? mam na kompie haynesa ale to po eng jest czegos takiego jak sam naprawiam fiata uno np nie znalazłem nigdzie

Dał bym sobie głowe uciąć ze mam wielowahacz z przodu i z tylu, to jesli jest z tylu to co zyskuje trace? auta typu a4, passat b5, bmw 3 mają tak samo?
mam zawieszenie standardowe czy jakies cudo techniki?

Końcówka drązka kier. to jest to samo co sworzeń wahacza? Może mi ktos łapotologicznie wyjasnic dlaczego na żadnych drążkach, końcówkach nie miałem luzów a sworznie wahacza byly wybite i to para z przodu mimo ze końcówki, tuleje w bardzo dobrym stanie.
Nie slyszalem zbytnio zeby ktos wymienial w aucie sworznie wahaczy, gałki to oczywiscie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:38, 03 Kwi 2012    Temat postu:

<wachacz ____ Końcówka drążka
O dolny sworzeń


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Nie słyszałeś bo przy tym nie pracujesz. Wybity sworzeń to żadna nowość na polskich drogach. Robi się tego sporo po warsztatach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:29, 04 Kwi 2012    Temat postu:

okey, ale nie szybciej lecą tuleje gumowometalowe, końcówki drążków, tuleje wahaczy, amory, końcówki drążków itp bo o sworzniach to sie nie słyszy
Przykładowo jesli teraz mam w zawieszeniu wszystko ok i markowe sworznie to ile orientancyjnie tys km one wytrzymają na naszych drogach? 5tys, 10, 20, 50, 100tys?

ale jest po polsku taka książka? mam na kompie haynesa ale to po eng jest czegos takiego jak sam naprawiam fiata uno np nie znalazłem nigdzie

Dał bym sobie głowe uciąć ze mam wielowahacz z przodu i z tylu, to jesli jest z tylu to co zyskuje trace? auta typu a4, passat b5, bmw 3 mają tak samo?
mam zawieszenie standardowe czy jakies cudo techniki?

a odnosnie jeszcze sworznia wah. to jak jest wymontowany to jak poznac ze ma luz i jest do wyrzucenia? tkz metalowy trzpień w gumie powinien siedzieć sztywno czy tak ze ręką mozna nim ruszać w kólko?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidostep dnia Śro 20:00, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin