Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z silnikiem Renault

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z silnikiem Renault
Autor Wiadomość
Gość







Post Problem z silnikiem Renault
Witajcie. Mam Renault Lagune II z 2003r. 1.8 16v benz.
Problem jest taki że silnik pracuje jak diesel na ciepłym silniku.
mam go od niedawna więc nie wiem czy tak jest w tych autach, jego prędkość maksymalna 180 km/h i dalej już nie idzie ,książkowo powinno być 205 km/h. Czy tak powinno być czy co?
Jaka to awaria, co trzeba zrobić i wymienić i ewentualnie ile to kosztuje.
pozdrawiam
Pią 21:00, 23 Paź 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
najpierw wyreguluj zawory jak jest taka możliwość


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:37, 24 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Nie wiem jaki z ciebie szpec ale to jest auto z 21 wieku więc taki rozrząd jak w ladzie czy 126p. to już nie istnieje tym bardziej w 16v. tu są samo regulatory rozrządu się nie reguluje.
Sob 15:20, 24 Paź 2009
Gość







Post
kolego zgierzak nie chciałbym być arogancki ,ale o czym ty mówisz jakie samorególatory rozrządu??wyraż się jaśniej.
Sob 17:20, 24 Paź 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a poza tym ja wiem że są popychacze hydrauliczne i dlatego napisałem "najpierw wyreguluj zawory jak jest taka możliwość"


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:53, 24 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
w takim rozrządzie kompensacja luzów zaworowych odbywa się hydraulicznie Smile
Sob 20:14, 24 Paź 2009
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja slyszalem ze w lagunie sa szklanki cale nie ma zadnych plytek .,i nie sa one hydrauliczne sa calosciowe .hmm. mowil mi o tym jeden z lepszych mechanikow u mnie w miescie wiec mysle ze w balona mnie nie robil . wlasnie on mial problem z regulacja w tym samochodzie. noi poradzil sobie z tym szlifujac troche zawor przy zamku bo nie mial innego wyjscia . ale jesli sa hydrauliczne to moze u ciebie wysiadaly i dla tego tak chodzi jak chodzi:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:26, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
niewiem dlatego pytam
odpowiedź może jest niewystarczająca
oczekuje konkretów skoro jest to forum dla mechaników samochodowych Smile
Nie 1:09, 25 Paź 2009
Gość







Post
Witam!Cytat"silnik pracuje jak diesel na ciepłym silniku" -Cieply olej =mniejsza lepkosc=mniejsza kompensacja luzow=szukaj nowego silnika albo dolej litr EP 90 Smile)).Pozdrawiam.Stefan.
Nie 2:09, 25 Paź 2009
Gość







Post
teraz tak ,silnik pracuje głośno ale równo ,czy głosno i nie równo?
Nie 11:24, 25 Paź 2009
Gość







Post
Pracuje równo i głośno jak na benzyne
Nie 21:18, 25 Paź 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a masz tam fazator


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:03, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
nie wiem co to jest Sad
Nie 22:22, 25 Paź 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest fazator one też głośno chodzą a zwłaszcza przy odpaleniu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorz1805 dnia Pon 21:48, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 21:47, 26 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
to jest koło zmiennych faz rozrządu
Wto 7:15, 27 Paź 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
no tak inaczej fazator masz czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:15, 27 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
jeżeli to koło jest tym fazatorem to mam
Wto 21:14, 27 Paź 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
i to może też tak hałasować


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:05, 28 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam! A dla czego nie jedzie wiecej jak 180?Gdzie "moc" uciekla?Pozdrawiam.Stefan.
Czw 3:00, 29 Paź 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin