Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprinter 2.9td 312 1997 r nie odpala

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majand-bus66
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNURÓW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:15, 25 Mar 2012    Temat postu: sprinter 2.9td 312 1997 r nie odpala

Witam ponownie-zdecydowałem się rozwinąć izolacje w której były wspólnie zawinięte przewody elektryczne, które dochodzą do pompy wtryskowej do elektrozaworu, który odcina dopływ paliwa i do czujnika temperatury i wcześniejsze błędy znikły ,ale pojawił się nowy P1461.Ta izolacja była mocno namoczona olejem napedowym i to może powodowało przebicie.Ale wrócę do nowego błędu, który mówi o świecach żarowych i ich okablowaniu.Po sprawdzeniu świec, okazało się, że jest wszystko ok ,a silnik pomimo normalnego kręcenia rozrusznikiem dalej nie odpala.Może któs poradzi gdzie dalej szukać.I jeszcze jedno-po właczeniu stacyjki napięcie idzie na elektrozawór tylko na chwile i potem zanika,jakby jakiś przekaznik to wylączał.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majand-bus66 dnia Nie 20:35, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:31, 25 Mar 2012    Temat postu:

Wykręć zawór z pompy wyciąg tłoczek i zakręć go s powrotem i próbuj odpalić czujnik wyciąg przeczyść może opiłki na nim są i robią zakłócenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majand-bus66
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNURÓW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:39, 25 Mar 2012    Temat postu:

może kolego jaśniej-jaki tłoczek i jak to dokładnie zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:50, 25 Mar 2012    Temat postu:

Jak wykręcisz zaworek odcinający z pompy tylko uważaj bo ci może wypaść tłoczek który zamyka dopływ paliwa po wyłączeniu stacyjki a przed tym jeszcze wyciąg przednią lampę od strony kierowcy i tam za lampą masz sterownik silnika i po zimie mogły zaśniedzieć przewody przy wejściu do sterownika i tak może się dziać,częsta przyczyna w tych sprinterach bo słabo zabezpieczono przed dostaniem się wody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin