Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
sprinter 2.9td 312 1997 r nie odpala

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
sprinter 2.9td 312 1997 r nie odpala
Autor Wiadomość
majand-bus66
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNURÓW
Płeć: Mężczyzna

Post sprinter 2.9td 312 1997 r nie odpala
Witam ponownie-zdecydowałem się rozwinąć izolacje w której były wspólnie zawinięte przewody elektryczne, które dochodzą do pompy wtryskowej do elektrozaworu, który odcina dopływ paliwa i do czujnika temperatury i wcześniejsze błędy znikły ,ale pojawił się nowy P1461.Ta izolacja była mocno namoczona olejem napedowym i to może powodowało przebicie.Ale wrócę do nowego błędu, który mówi o świecach żarowych i ich okablowaniu.Po sprawdzeniu świec, okazało się, że jest wszystko ok ,a silnik pomimo normalnego kręcenia rozrusznikiem dalej nie odpala.Może któs poradzi gdzie dalej szukać.I jeszcze jedno-po właczeniu stacyjki napięcie idzie na elektrozawór tylko na chwile i potem zanika,jakby jakiś przekaznik to wylączał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majand-bus66 dnia Nie 20:35, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 20:15, 25 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wykręć zawór z pompy wyciąg tłoczek i zakręć go s powrotem i próbuj odpalić czujnik wyciąg przeczyść może opiłki na nim są i robią zakłócenia.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:31, 25 Mar 2012 Zobacz profil autora
majand-bus66
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KNURÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
może kolego jaśniej-jaki tłoczek i jak to dokładnie zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:39, 25 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak wykręcisz zaworek odcinający z pompy tylko uważaj bo ci może wypaść tłoczek który zamyka dopływ paliwa po wyłączeniu stacyjki a przed tym jeszcze wyciąg przednią lampę od strony kierowcy i tam za lampą masz sterownik silnika i po zimie mogły zaśniedzieć przewody przy wejściu do sterownika i tak może się dziać,częsta przyczyna w tych sprinterach bo słabo zabezpieczono przed dostaniem się wody.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:50, 25 Mar 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin